Search
Search

جوراب شلواری خالدار فانتزی پارزین رنگ مشکی سایز M تا XXL

115000 تومان

ظریف و بسیار لطیف
طرح دار – طرح جفت قلب
با ضخامت ۲۰ Den
رنگ مشکی
مناسب بانوان ۳۶ تا ۴۴
مناسب اندازه های پایین تنه M تا XXL

موجودی: موجود

شناسه محصول: FSDLiftPantyhouse20Den دسته: ,

توضیحات

جوراب شلوری خالدار فانتزی زنانه، به ساپورت هایی می گویند که طرح دار هستند. طرح روی این جوراب شلواری های بصورت یک جفت قلب می باشد. در فرتور می توانید نمایی از تنخور این جوراب شلواری فانتزی خالدار و همچنین جنس آن را ببینید.

اندازه ضخامت یا تراکم بافت این جوراب شلواری های زنانه مجلسی طرح دار، ۲۰ DEN می باشد. اصطلاحا به این جوراب شلواری ها، ساپورت های طرح دار پارزین یا پارازین هم می گویند. یعنی اینکه هنگام به تن کردن آن ها، پوست بدن مانند فرتور (تصویر) پیدا است.

اندازه یا بلندی جوراب شلواری های خالدار در حالت معمولی 90 سانتی متر می باشد. این بلندی می تواند تا 150 سانتی متر هم افزایش پیدا کند. این اندازه افزایش قد، به جوراب شلواری های ضخیم زنانه کمک می کند تا با اندازه های گوناگون پایین تنه بهتر هماهنگ شود.

هانی وییِر ساپورت یا جوراب شلواری های فانتزی زنانه را به بانوانی با اندازه های پایین تنه ی ۳۶ تا ۴۴ پیشنهاد می کند. به بیان دیگر جوراب شلواری طرح دار زنانه، مناسب بانوانی با اندازه های پایین تنه M تا XXL می باشد.

جوراب شلواری های مجلسی زنانه تنها در رنگ مشکی در دسترس می باشند.

این جوراب شلواری ها، به اندازه ای ضخیم هستند که امکان پارگی یا نخ کش شدن و یا در رفتگی نخ آن ها، ممکن نیست. با این همه برای نگهداری بهتر از جوراب شلواری های فانتزی بهتر است از برخورد ناخن یا ابزارهای نوک تیز روی آن ها جلوگیری کنید. همچنین جوراب شلواری ها آن ها را با آب سرد و با دست بشویید.

پس از شستشو از چلاندن جوراب شلواری ها، برای گرفتن آب اضافی آن ها خودداری کنید. جوراب شلواری ها را اتو کشی نکنید و در برابر حرارت مستقیم شوفاژ یا بخاری نگذارید.

توضیحات تکمیلی

وزن 200 گرم
میزان ضخامت

نخ ۲۰

رنگ

مشکی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جوراب شلواری خالدار فانتزی پارزین رنگ مشکی سایز M تا XXL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
error: Content is protected !!
جوراب شلواری طرح دار خالدار طرح قلبجوراب شلواری خالدار فانتزی پارزین رنگ مشکی سایز M تا XXL
115000 تومان

موجودی: موجود