Search
Search

شورت نخی فانتزی عروسکی سایز XL – XXL

79000 تومان

شورت نخی زنانه
فانتزی و عروسکی
کمر کش باریک
پشت چاپ و جلو ساده
بدون آبرفت و تغییر رنگ
بغل پهن و فاق بلند
با رنگبندی مانند تصویر
سایز XL – XXL ، مناسب اندازه های ۴۲ تا ۴۴
دوخت ایران – شرکت تولیدی توتن

شناسه محصول: WPrintTooTan دسته: , برچسب: ,

توضیحات

شورت های نخی فانتزی عروسکی، مناسب همه ی بانوان با اندازه ی پایین تنه ی XL  تا XXL می باشند. این نمونه از شورت های سایز XL، مناسب بانوانی با اندازه های پایین تنه ۴۲ تا ۴۴ می باشد. بصورت دقیق تر، اندازه ی دور کمر این شورت ها دستکم (حداقل) ۷۶ و دست بالا (حداکثر) ۹۶ سانتی متر است.

جنس این شورت های فانتزی عروسکی، کاملا نخی و بسیار سبک است. هنگام پوشیدن این شورت های نخی، بدن بو نمی گیرد و جنس آن ها بگونه ای است که حساسیت یا خارش ایجاد نمی کند.

در فرتور (تصویر) می توانید رنگبندی شورت های فانتزی پشت چاپی را ببینید. رنگ این شورت ها، ایستا (ثابت) است و تنخور آن ها سبک و راحت می باشد. این شورت ها از جلو ساده و از پشت دارای نقش عروسکی فانتزی می باشند. همچنین باید یادآوری کنیم که چاپ پشت شورت ها نیز ایستا (ثابت ) است. یعنی اینکه با شستشو و به مرور زمان از بین نمی رود.

همچنین فاق شورت های نخی، بلند است و اندازه ی آن ۲۸ سانتی متر می باشد. این شورت های نخی از بغل نیز پهن هستند و پهنای پهلوها ۹ سانتی متر است. اگر به دنبال شورت های بغل پهنی هستند که اندازه ی پهنای آن بیشتر از ۹ سانتی متر باشد، هانی وییر شورت های فانتزی عروسکی بانو را به شما پیشنهاد می کند. اندازه ی پهلوهای شورت های پیشنهادی بانو، حدود ۱۲ سانتی متر می باشد.

فاق شورت های نخی عروسکی، دو لایه، هم رنگ و هم جنس با جنس شورت می باشد. شستشوی آن ها راحت است و برای شستن انواع شورت های نخی زنانه بهتر است که از آب سرد و یا ولرم بهره ببرید.

توضیحات تکمیلی

وزن 100 گرم
رنگ

زیتونی, سورمه ای, ارغوانی تیره, زرد, قرمز, گلبهی, صورتی فسفری, صورتی, صورتی کمرنگ, مشکی, خاکستری روشن

اندازه

XL

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شورت نخی فانتزی عروسکی سایز XL – XXL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

سبد خرید
error: Content is protected !!
شورت نخی عروسکی سایز XLشورت نخی فانتزی عروسکی سایز XL – XXL