Search
Search

لگ نخی ساده قد ۹۰ سایز L – XL رنگ مشکی

187000 تومان

قد یا بلندی ۹۰
جنس نخی
سبک
نرم و لطیف
فری سایز
رنگ مشکی
کاملا جذب پا

ناموجود

شناسه محصول: WLeggCotton90Dgree دسته: , ,

توضیحات

لگ نخی ساده با قد ۹۰ به شلوارهای کاملا چسبانی می گویند که بلندی و اندازه آن ها ۹۰ سانتی متر باشد. دمپای لگ های قد نود، برای بانوانی با قامت های بلند و متوسط، کمی بالاتر از مچ پا است.

این لگ های زنانه، ساده و یکدست هستند. یعنی اینکه روی آن ها هیچگونه برش و تکه دوزی نمی باشد و همان گونه که می بینید تنخور جذاب و شیکی دارند.

جنس لگ ها، تمام نخی و بسیار نرم و لطیف است. این ساپورت ها یا لگ های نخی نازک هستند و آن ها را می توان در بهار و تابستان، بیرون از خانه پوشید. یعنی اینکه پوست بدن در این ساپورت ها پیدا نیست.

ساپورت ها یا لگ های نخی خنک و سبک می باشند. هنگام پوشیدن آن ها بدن عرق نمی کند و هوا بخوبی از آن ها می گذرد. همچنین لگ های نخی زنانه، هیچگونه حساسیت یا خارش پوستی درست نمی کنند. دیگر اینکه کمر آن ها کشی و راحت است. خوبی لگ های کمر کشی اینست که می توان آن ها را در دراز مدت به تن کرد.

دمپای لگ های نخی ساده است و آن ها کاملا جذب پا و چسبان هستند. می توانید در فرتور (تصویر) نمایی از لگ های نخی ساده قد ۹۰ زنانه را ببینید.

از نظر انداره، لگ های نخی فری سایز هستند. ولی هانی ویر آن ها را به بانوانی با پایین تنه های ۳۸ تا ۴۲ پیشنهاد می کند. یعنی بانوانی با پایین تنه های L و XL می توانند آن ها را به تن کنند.

برای شستشوی آن ها از آب سرد یا ولرم کمک بگیرید. لگ های نخی را با دست بشویید و به هیچ وجه مایع سفید کننده بکار نبرید. پس از شستشو می توان آن ها را با درجه حرارت پایین، اتو کشی کرد.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 200 گرم
رنگ

مشکی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لگ نخی ساده قد ۹۰ سایز L – XL رنگ مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

سبد خرید
error: Content is protected !!